Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛясота, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorLiasota, Tetiana Ivanivna-
dc.date.accessioned2024-03-29T12:12:18Z-
dc.date.available2024-03-29T12:12:18Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛясота Т. І. Підвищення адаптаційних можливостей дітей 6-7 років до умов навчання в початковій школі засобами фізичного виховання : дис. …канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Лясота Тетяна Іванівна. – Київ, 2012. – 200 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35775-
dc.description.abstractМета дослідження − обґрунтувати та розробити програму заходів, спрямованих на підвищення адаптаційних можливостей дітей 6-7 років до умов навчання у школі засобами фізичного виховання. The purpose of the study is to justify and develop a program of measures, aimed at increasing the adaptive capabilities of children 6-7 years old conditions of school education by means of physical education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНац. ун-т фіз. вих. і спорту Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesдисертації;-
dc.subjectдіти 6-7 роківuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectадаптаційні можливостіuk_UA
dc.subjectзасоби фізичного вихованняuk_UA
dc.subjectchildren 6-7 years olduk_UA
dc.subjectadaptation possibilitiesuk_UA
dc.subjectbefore schooluk_UA
dc.subjectmeans of physical educationuk_UA
dc.subjectprimary schooluk_UA
dc.titleПідвищення адаптаційних можливостей дітей 6-7 років до умов навчання в початковій школі засобами фізичного вихованняuk_UA
dc.title.alternativeIncreasing the adaptation capabilities of children 6-7 years old to the conditions of primary school education by means of physical educationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liasota T_dis_2012.doc.pdf3.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.