Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/343
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Людовік, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T12:56:32Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T12:56:32Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Людовік Т. Концептуальні аспекти системи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів технічного профілю / Тетяна Людовік // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. - Л., 2014. - Вип. 18, т. 2. - С. 75 - 82. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/343 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто сучасний стан системи професійно – прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів (ВНЗ) технічного профілю. На основі теоретичного аналізу й експериментальної перевірки наявних нині теоретико-методичних положень цього напрямку у фізичному вихованні студентів основних медичних груп ВНЗ встановлено, що зміст і спрямованість процесу професійно-прикладної фізичної підготовки цих студентів нині не забезпечують належного рівня професійної готовності до трудової діяльності, не відповідають сучасним вимогам і потребують зміни на ефективніші для забезпечення реалізації основних завдань навчального процесу у фізичному виховання студентів ВНЗ технічно- го профілю. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | професійно-прикладна фізична підготовка | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | технічний профіль | uk_UA |
dc.title | Концептуальні аспекти системи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих навчальних закладів технічного профілю | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Lud_14.pdf | 311.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.