Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33899
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБазиляк, Наталія-
dc.contributor.authorBazyliak, Nataliia-
dc.date.accessioned2023-05-04T07:28:11Z-
dc.date.available2023-05-04T07:28:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБазиляк Н. Державна освітня політика на сучасному етапі трансформації суспільно-владних відносин: імплементація зарубіжного досвіду Італії / Базиляк Наталія // Science and technology: problems, prospects and innovations : рroceedings of VII International Scientific and Practical Conference (Japan,13-15 April). – Osaka, 2023. – Р. 245–249.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33899-
dc.description.abstractУ статті визначено, що заклади освіти сьогодні потребують ефективного управління, який має реалізувати керівництво за допомогою всіх підрозділів навчального закладу. Розглянуто досвід формування нової сучасної моделі управління в системі освіти, який проводився шляхом вивчення досвіду Італії. З’ясовано, що набагато модернізованими у цьому контексті виглядають заклади освіти Італії та Західної Європи. Доведено, що освітні інституції Італії на даний момент мають достатньо досвіду в галузі інновацій в реалізації державної освітньої політики. The article defines what educational institutions need today effective management, which should be implemented by management with the help of all divisions of the educational institution. The experience of forming a new modern models of management in the education system, which was conducted by studying experience of Italy It turned out that they look much more modernized in this context educational institutions of Italy and Western Europe. It is proved that the educational institutions of Italy currently have enough experience in the field of innovation in implementation state educational policy.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectдержавна освітня політикаuk_UA
dc.subjectзаклади освітиuk_UA
dc.subjectімплементаціяuk_UA
dc.subjectсучасністьuk_UA
dc.subjectІталіяuk_UA
dc.subjectдосвідuk_UA
dc.subjectперспективиuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectможливостіuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectstate educational policyuk_UA
dc.subjectimplementationuk_UA
dc.subjecteducational institutionsuk_UA
dc.subjectItalyuk_UA
dc.subjectmodernityuk_UA
dc.subjecttransformationuk_UA
dc.subjectexperienceuk_UA
dc.subjectprospectsuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectopportunitiesuk_UA
dc.titleДержавна освітня політика на сучасному етапі трансформації суспільно-владних відносин: імплементація зарубіжного досвіду Італіїuk_UA
dc.title.alternativeState educational policy at the current stage of transformation of public-power relations: implementation of Italy's foreign experienceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bazyliak.pdf426.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.