Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.contributor.authorПетрусенко, Олександра-
dc.contributor.authorBodnar, Ivanna-
dc.contributor.authorPetrusenko, Oleksandra-
dc.date.accessioned2023-03-16T11:40:43Z-
dc.date.available2023-03-16T11:40:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБоднар І. Взаємозв’язки між показниками фізичної підготовленості та повсякденними адаптивними навичками в школярів із розладами аутичного спектра / Іванна Боднар, Олександра Петрусенко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2022. – № 3(59). – С. 32–38. https://doi.org/10.29038/2220-7481-2022-03-32-38uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33626-
dc.description.abstractМета статті – установити взаємозв’язки між показниками фізичної підготовленості й адаптивної поведінки дітей із РАС. The Research Purpose is to establish relationships between indicators of physical preparedness and children`s behavioral adaptation (BA) with ASD.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectадаптивна поведінкаuk_UA
dc.subjectкореляціїuk_UA
dc.subjectфізичні якостіuk_UA
dc.subjectРАСuk_UA
dc.subjectadaptive behavioruk_UA
dc.subjectcorrelationsuk_UA
dc.subjectphysical qualitiesuk_UA
dc.subjectautism spectrum disorder (ASD)uk_UA
dc.titleВзаємозв’язки між показниками фізичної підготовленості та повсякденними адаптивними навичками в школярів із розладами аутичного спектраuk_UA
dc.title.alternativeRelationships Between Indicators of Physical Preparedness and Everyday Adaptive Skills in Schoolchildren with Autism Spectrum Disorderuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bodnar I..pdf773.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.