Розвиток психомоторики у дітей молодшого шкільного віку засобами ритмічної гімнастики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Молодший шкільний вік сприятливий для розвитку психомоторики. Своєчасне виявлення дисфункції психомоторних рухів, проведення корекційних занять засобами ритмічної гімнастики в комплексному застосуванні психодіагностичних методик сприятиме нормалізації та удосконаленню базового розвитку психомоторних здібностей дітей. Ритмічна гімнастика має всі необхідні засоби для вирішення поставлених завдань. Використання образів, сюжетів, ігор під час проведення занять із ритмічної гімнастики сприяє розширенню рухових можливостей і підвищення культури рухів у дітей.

Опис

Ключові слова

ритмічна гімнастика, психомоторика, діти молодшого шкільного віку

Бібліографічний опис

Данило Л. Розвиток психомоторики у дітей молодшого шкільного віку засобами ритмічної гімнастики / Любов Данило // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Є. Приступи. – Л., 2014. – Вип.18, т. 2. – С. 39 - 42.