Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДавидова, Оксана-
dc.contributor.authorСисоєва, Світлана-
dc.contributor.authorDavydova, Oksana-
dc.contributor.authorSysoieva, Svitlana-
dc.date.accessioned2022-10-11T14:10:44Z-
dc.date.available2022-10-11T14:10:44Z-
dc.date.issued2022-05-19-
dc.identifier.citationДавидова О. Організація гостинності та крос-культурні особливості в сфері послуг / Оксана Давидова, Світлана Сисоєва // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 61-64.uk_UA
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/handle/34606048/32943-
dc.description.abstractОтже, головними завданнями керівників підприємств готельного бізнесу є навчання та мотивація персоналу, подолання комунікатив них бар’єрів, поширення етичних норм, що сприятиме формуванню крос-культурної комунікації, яка дозволить розвити здатність адаптації до швидко мінливих умов бізнес-середовища, сформувати позитивний імідж підприємства у цілому.So, the main tasks of managers of hotel enterprises business is training and motivating personnel, overcoming communication barriers, spreading ethical norms, which will contribute to the formation of cross-cultural communication, which will allow to develop the ability to adapt to the rapidly changing conditions of the business environment, to form a positive image of the enterprise as a whole.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseries"Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика";-
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjecthotel businessuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectstaffuk_UA
dc.subjectcultureuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.titleОрганізація гостинності та крос-культурні особливості в сфері послугuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of hospitality and cross-cultural features in the service sectoruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2022_S1_14_61-64.pdf598.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.