Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliya-
dc.contributor.authorVovchanska, Olga-
dc.date.accessioned2022-09-06T07:42:53Z-
dc.date.available2022-09-06T07:42:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІванова Л. Тактильні технології маркетингу / Іванова Л., Вовчанська О. // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Ч. 2 : монографія / за наук. ред. Н. В. Карпенко. - Полтава : ПУЕТ, 2021. - С. 107-137.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32753-
dc.description.abstractОтже, головне завдання тактильних технологій в маркетингу – створити позитивні асоціації з брендом у момент купівлі і максимально покращити настрій покупця, оскільки більшість споживачів очікують від купівлі у тому числі і приємних емоцій.So, the main task of tactile technologies in marketing - create positive associations with the brand at the time of purchase and improve the mood of the buyer as much as possible, since most consumers also expect pleasant emotions from the purchase.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectтактильні технології в маркетингуuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjecttactile technologies in marketinguk_UA
dc.titleТактильні технології маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.