Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВерлань, А. Ф.-
dc.contributor.authorЛяшенко, О. І.-
dc.contributor.authorVerlan, A. F.-
dc.contributor.authorLyashenko, О. І.-
dc.date.accessioned2022-07-26T09:46:53Z-
dc.date.available2022-07-26T09:46:53Z-
dc.date.issued2021-11-15-
dc.identifier.citationВерлань А. Ф. Інформаційні системи з адаптивним управлінням процесами сприймання знань : монографія / Верлань А. Ф., Ляшенко О. І. – Київ : Педагогічна думка,2021. – 230 с.uk_UA
dc.identifier.issn978-966-644-587-5-
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32711-
dc.description.abstractРозглянуто проблеми інформаційного обміну в системах, що складаються з персоналу та інтелектуальних програмних засобів (гібридні інтелектуальні системи). Запропоновано моделі діалогового спілкування та адаптивні механізми, що визначають і враховують індивідуальні переваги персоналу в процесах асиміляції знань. The problems of information exchange in systems consisting of personnel and intelligent software (hybrid intelligent systems) are considered. Models of dialogic communication and adaptive mechanisms that determine and take into account the individual preferences of personnel in the processes of knowledge assimilation are proposed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesмонографії;-
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.subjectуправління процесамиuk_UA
dc.subjectмотиваційні компоненти навчанняuk_UA
dc.subjectinformation systemsuk_UA
dc.subjectprocess managementuk_UA
dc.subjectmotivational components of traininguk_UA
dc.titleІнформаційні системи з адаптивним управлінням процесами сприймання знаньuk_UA
dc.title.alternativeInformation systems with adaptive management of perception processes of knowledgeuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Монографія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VerlanLiashenko_Informatsiyni-systemy-spryymannia-znan_23_03_2021.pdf2.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.