Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32515
Title: Моніторинг ринку послуг та конкурентного статусу ресторанного комплексу "36По" в умовах сьогодення
Other Titles: Monitoring the market of services and the competitive status of the restaurant complex "36Po" in today's conditions
Authors: Білодід, А. А.
Паска, М. З.
Bilodid, А. А.
Paska, M. Z.
Keywords: ринок послуг
конкурентні переваги
ресторани, кафе
асортимент продукції
маркетинг
services market
competitive advantages
restaurants, cafes
product range
marketing
Issue Date: 23-Jun-2022
Publisher: НУХТ
Citation: Білодід А. А. Моніторинг ринку послуг та конкурентного статусу ресторанного комплексу "36По" в умовах сьогодення / Білодід А. А., Паска М. З. // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. до 70-річчя з дня народження проф. В. Ф. Доценка. - Київ : НУХТ, 2022. - С. 109-110.
Series/Report no.: наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Обґрунтовано доцільність, маркетингової стратегії, для уникнення великих та непотрібних затрат, залучивши при цьому широке коло споживачів та за максимально короткий час отримати окупність проекту та чистий прибуток, незважаючи на складне становище. Reasonable expediency of marketing strategy to avoid large and unnecessary costs, while attracting a wide range of consumers and in the shortest possible time to get the payback of the project and net profit, despite the difficult situation.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32515
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білодід_Паска_НУХТ.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.