Моніторинг ринку послуг та конкурентного статусу ресторанного комплексу "36По" в умовах сьогодення
Вантажиться...
Дата
2022-06-23
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НУХТ
Анотація
Обґрунтовано доцільність, маркетингової стратегії, для уникнення великих та непотрібних затрат, залучивши при цьому широке коло споживачів та за максимально короткий час отримати окупність проекту та чистий прибуток, незважаючи на складне становище. Reasonable expediency of marketing strategy to avoid large and unnecessary costs, while attracting a wide range of consumers and in the shortest possible time to get the payback of the project and net profit, despite the difficult situation.
Опис
Ключові слова
ринок послуг, конкурентні переваги, ресторани, кафе, асортимент продукції, маркетинг, services market, competitive advantages, restaurants, cafes, product range, marketing
Бібліографічний опис
Білодід А. А. Моніторинг ринку послуг та конкурентного статусу ресторанного комплексу "36По" в умовах сьогодення / Білодід А. А., Паска М. З. // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. до 70-річчя з дня народження проф. В. Ф. Доценка. - Київ : НУХТ, 2022. - С. 109-110.