Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоберецька, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorPoberetska, V. V.-
dc.date.accessioned2022-06-22T06:21:34Z-
dc.date.available2022-06-22T06:21:34Z-
dc.date.issued2021-09-26-
dc.identifier.citationПоберецька В. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів : дис. ... д-ра філос. : 011 "Освітні, педагогічні науки" / Поберецька Вікторія Василівна. - Київ, 2021. - 304 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/32492-
dc.description.abstractДисертація присвячена дослідженню проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнів. Визначено компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого навчання учнів, а саме: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний. The dissertation is devoted to the research of the problem of preparation of future primary school teachers at pedagogical colleges for integrated teaching of students.Based on the results of the analysis of domestic and foreign scientific publications, the approaches (systemic, axiological, competence, integrated) and principles (subject-subject interaction, purposefulness and systematization, unity of theory and practice, continuity) of teacher training in future teachers are singled out to integrated student learning.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут вищої освіти НАПН Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesдисертації;-
dc.subjectінтеграція, інтегроване навчанняuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівuk_UA
dc.subjectготовність до інтегрованого навчанняuk_UA
dc.subjectмодель підготовки майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнівuk_UA
dc.subjectintegration, integrated learninguk_UA
dc.subjectfuture primary school teachersuk_UA
dc.subjectreadiness for integrated learninguk_UA
dc.subjectmodel of preparation of future primary school teachers at pedagogical colleges for integrated teaching of studentsuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкових класів у педагогічних коледжах до інтегрованого навчання учнівuk_UA
dc.title.alternativePreparation of future primary school teachers at pedagogical colleges for integrated student learninguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poberetska_V_2022_disertac.pdf4.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.