Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлова, Юлія-
dc.contributor.authorТулайдан, Вікторія-
dc.contributor.authorПриступа, Євген-
dc.contributor.authorВиноградський, Богдан-
dc.date.accessioned2015-10-15T07:11:00Z-
dc.date.available2015-10-15T07:11:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПорівняльна статистична модель фізичної підготовленості студентів різних спеціальностей / Павлова Ю., Тулайдан В., Приступа Є., Виноградський Б. // Теорія та методика фізичного виховання. – 2011. – № 3 (77). – С. 7 – 15.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3162-
dc.description.abstractВиявлено, що більшість студентської молоді (69,67–72,01 %) належать до основної медичної групи, а близько 20 % мають різноманітні захворювання та займаються фізичною культурою у спеціальних медичних групах. Протягом навчання кількість студентів, які належить до спеціальної чи основної медичної групи суттєво не змінюється. Згідно результатів різних функціональних проб основна частина студентів є здоровими, але із низьким рівнем тренованості, не мають порушень у роботі серцево-судинної системи. Більше 95 % опитаних нами студентів оцінюють рівень своєї фізичної підготовленості як середній або високий. Ця суб’єктивна характеристика суттєво відрізняється від отриманих об’єктивних результатів. Усі середні показники фізичної підготовленості студентів є на низькому рівні. Протягом навчального року спостерігалася позитивна динаміка фізичного вдосконалення студентів, результати виконання усіх нормативів суттєво покращилися.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectфункціональні пробиuk_UA
dc.titleПорівняльна статистична модель фізичної підготовленості студентів різних спеціальностейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
15.pdf188.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.