Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31307
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воробель, М. М. | - |
dc.contributor.author | Vorobel, M. M. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-29T14:40:30Z | - |
dc.date.available | 2021-11-29T14:40:30Z | - |
dc.date.issued | 2021-11-29 | - |
dc.identifier.citation | Воробель М. М. Визначальні пріоритети та аспекти компетентнісно орієнтованого навчання і викладання іноземних мов / Воробель М. М. // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 33, т. 2. - С. 60-65. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/31307 | - |
dc.description.abstract | Зі впровадженням освітніх стандартів поняття компетентності було висунуто в центр наукового, дидактичного та педагогічного мислення. Ця стаття ґрунтується на тезі про виконання центральної мети освітніх стандартів, якою є забезпечення основних компетенцій у довгостроковій перспективі, що вимагає чіткого розуміння явища компетентності як необхідної передумови компетентнісно орієнтованого навчання й викладання іноземних мов. Діалог культур поступово стає визначальним у різних сферах нашого життя, однак найбільш важливим він є саме в освітній галузі. На його основі формуються певні пріоритети розвитку підростаючого покоління, серед яких необхідність опанування іноземних мов з орієнтацією на компетентність сьогодні є чи не найважливішим пріоритетом кожної молодої людини. У статті окреслено концепцію освіти, яка відповідає намірам освітніх стандартів, висвітлено різні підходи до трактування понять «компетенція», «компетентність», «комунікативна компетентність», «іншомовна комунікативна компетентність», «компетентнісний підхід». Основну увагу приділено концепції компетентності Вайнерта з урахуванням компактного огляду наслідків терміна «компетентність» для навчання і викладання іноземних мов як у теоретичному, так і в практичному ракурсах. Значна увага також приділяється характеристикам належного навчання й викладання іноземних мов та деяким центральним аспектам компетентнісно орієнтованої педагогічної дії, включаючи, наприклад, стійкість, формування навичок та умінь успішного іншомовного спілкування у довготривалій перспективі та набутті необхідних знань, навичок і компетентностей для інтеграції в суспільство на різних рівнях. Характеризуючи поняття компетентності в його глибині та багатовимірності, виділяємо корисні відгуки про ефективність компетентнісно орієнтованого навчання й викладання іноземних мов у підготовці студентів до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем та ситуацій спілкування, окреслених чинною навчальною програмою. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | компетенція | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | компетентнісно орієнтоване навчання й викладання | uk_UA |
dc.title | Визначальні пріоритети та аспекти компетентнісно орієнтованого навчання і викладання іноземних мов | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.