Психологічні умови корекції емоційнодеструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку
Вантажиться...
Дата
2021-09-07
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського
Анотація
У дисертаційній роботі представлено теоретико-емпіричний аналіз
емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку, що
розглядається як процес неадекватних руйнівних дій, спрямованих на
ускладнення взаємодії особистості на початкових етапах онтогенезу з
соціальним оточенням. Розроблено структурну модель емоційнодеструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку, що відображає
сукупність критеріальних характеристик (когнітивний, рефлексивний,
комунікативний, поведінковий), які у поєднанні своїх показників визначають
виникнення, протікання та розвиток специфічних особливостей емоційнодеструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку. Розроблено (у
співавторстві) комплекс діагностичного інструментарію: «Методика
визначення рівня прояву емоційно-деструктивної поведінки» та «Методика
визначення прояву гіперактивністі», результати апробації яких показали
високу надійність та валідність, що дозволяє використовувати їх в
дослідницьких та практичних цілях.
Опис
Ключові слова
деструкція, деструктивна поведінка, емоційнодеструктивна поведінка, гіперактивність, корекція
Бібліографічний опис
Яцишина А. М. Психологічні умови корекції емоційнодеструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис. ...канд. психол. наук : [спец.] 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія" / Яцишина Анастасія Миколаївна; Південноукраїнський нац. пед. ун-т мені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2021. - 25 с.