Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Л. О.-
dc.contributor.authorВовчанська, О. М.-
dc.contributor.authorIvanova, L. O.-
dc.contributor.authorVovchanska, O. M.-
dc.date.accessioned2020-11-04T08:42:46Z-
dc.date.available2020-11-04T08:42:46Z-
dc.date.issued2020-11-04-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Маркетингові та соціально-економічні чинники формування кон'юктури ринку культурного туризму / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Маркетингові технологіїї в умовах глобалізації економіки України : тези доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф. - Хмельницький -Сатанів, 2019. - С. 73-76.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27206-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкультурний туризмuk_UA
dc.subjectмаркетингові чинникиuk_UA
dc.subjectсоціально-економічні чинникиuk_UA
dc.subjectкон'юктура ринкуuk_UA
dc.titleМаркетингові та соціально-економічні чинники формування кон'юктури ринку культурного туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л. О..pdf353.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.