Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27206
Title: Маркетингові та соціально-економічні чинники формування кон'юктури ринку культурного туризму
Authors: Іванова, Л. О.
Вовчанська, О. М.
Ivanova, L. O.
Vovchanska, O. M.
Keywords: культурний туризм
маркетингові чинники
соціально-економічні чинники
кон'юктура ринку
Issue Date: 4-Nov-2020
Citation: Іванова Л. О. Маркетингові та соціально-економічні чинники формування кон'юктури ринку культурного туризму / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Маркетингові технологіїї в умовах глобалізації економіки України : тези доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф. - Хмельницький -Сатанів, 2019. - С. 73-76.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/27206
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л. О..pdf353.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.