Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавленчик, Анатолій-
dc.contributor.authorPavlenchyk, Anatolii-
dc.date.accessioned2019-09-18T08:01:47Z-
dc.date.available2019-09-18T08:01:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПавленчик А. Стратегічний маркетинг інноваційної діяльності на прикладі застосування CRM-систем у сфері туристичного бізнесу / Анатолій Павленчик // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2019. - С. 60-62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22216-
dc.description.abstractУтримання конкурентоспроможності в довгостроковому періоді вимагає дотримання балансу дій підприємця між, на перший погляд, антагоністичними маркетинговими стратегіями, зокрема: підходом ведення бізнесу з погляду потреб споживача і орієнтуванням на отримання конкурентних переваг на ринку. На нашу думку, одним із дієвих інформатизаційних рішень оптимізування управління бізнесом є застосовування програмних засобів СRМ (Customer Relationship Management) як ефективного інструмента автоматизації бізнес процесів і накопичення структурованої інформації про клієнтів, ефективність роботи з ними підрозділів і спеціалістів. До того ж СRМ – це стратегія бізнесу, що дає змогу поліпшити якість обслуговування, стабілізувати обсяги продажу та підвищити конкурентні позиції компанії на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуристичний бізнесuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleСтратегічний маркетинг інноваційної діяльності на прикладі застосування CRM-систем у сфері туристичного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZEcon_S2_19.pdf569.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.