Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолкова, Катерина-
dc.date.accessioned2019-05-17T08:13:21Z-
dc.date.available2019-05-17T08:13:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВолкова К. С. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Волкова Катерина Сергіївна ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми, 2017. - 24 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21001-
dc.description.abstractМета дослідження: науково обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності у процесі інклюзивної освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectТеорія і методика професійної освітиuk_UA
dc.subjectоцінювальна діяльністьuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель початкових класівuk_UA
dc.subjectпроцес інклюзивної освітиuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освітиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
вОЛКОВА_aref_8e93c_117937620.pdf549.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.