Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21001
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волкова, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-17T08:13:21Z | - |
dc.date.available | 2019-05-17T08:13:21Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Волкова К. С. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Волкова Катерина Сергіївна ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми, 2017. - 24 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21001 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження: науково обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності у процесі інклюзивної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка | uk_UA |
dc.subject | Теорія і методика професійної освіти | uk_UA |
dc.subject | оцінювальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель початкових класів | uk_UA |
dc.subject | процес інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.title | Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
вОЛКОВА_aref_8e93c_117937620.pdf | 549.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.