Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21001
Title: Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти
Authors: Волкова, Катерина
Keywords: Теорія і методика професійної освіти
оцінювальна діяльність
майбутній учитель початкових класів
процес інклюзивної освіти
інклюзивна освіта
Issue Date: 2017
Publisher: Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка
Citation: Волкова К. С. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Волкова Катерина Сергіївна ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми, 2017. - 24 с.
Abstract: Мета дослідження: науково обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності у процесі інклюзивної освіти.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21001
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
вОЛКОВА_aref_8e93c_117937620.pdf549.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.