Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21001
Title: | Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти |
Authors: | Волкова, Катерина |
Keywords: | Теорія і методика професійної освіти оцінювальна діяльність майбутній учитель початкових класів процес інклюзивної освіти інклюзивна освіта |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка |
Citation: | Волкова К. С. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Волкова Катерина Сергіївна ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми, 2017. - 24 с. |
Abstract: | Мета дослідження: науково обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності у процесі інклюзивної освіти. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21001 |
Appears in Collections: | Автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
вОЛКОВА_aref_8e93c_117937620.pdf | 549.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.