Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХудоба, Володимир-
dc.contributor.authorKhudoba, Volodymyr-
dc.contributor.authorКафедра туризму-
dc.date.accessioned2019-02-26T11:55:52Z-
dc.date.available2019-02-26T11:55:52Z-
dc.date.issued2019-02-26-
dc.identifier.citationХудоба В. В. Формування збутової стратегії туристичними підприємствами : лекція № 10 з навчальної дисципліни "Основи туризмознавства" для студентів спеціальності 242 "Туризм" / Худоба В. В. - Львів, 2018. - 7 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18380-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкафедра туризмуuk_UA
dc.subject"Основи туризмознавства"uk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectзбут туристичного продуктуuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльність в туризміuk_UA
dc.titleФормування збутової стратегії туристичними підприємствами : лекція № 10 з навчальної дисципліни "Основи туризмознавства" для студентів спеціальності 242 "Туризм"uk_UA
dc.typeSynopsisuk_UA
Appears in Collections:Конспекти лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лекція 10 основи туризмознавства.pdf230.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.