Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17312
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄдинак, Геннадій-
dc.contributor.authorYedynak, Hennadii-
dc.date.accessioned2019-02-06T10:35:13Z-
dc.date.available2019-02-06T10:35:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЄдинак Г. Деякі теоретико-методичні аспекти посилення мотивації студентів до систематичної фізичної активності оздоровчої спрямованості / Єдинак Г. А. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - Чернігів, 2014. - Вип. 118(3)14. - С. 109-113uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17312-
dc.description.abstractВивчено стан мотивації студентів першого року навчання до фізичної активності оздоровчої спрямованості у позанавчальній діяльності та перспективні напрями вдосконалення фізичного виховання для вирішення завдання з посилення означеної мотивації. За допомогою розробленої нами анкету опитано 120 дівчат і 120 хлопців. Виявлено, що у переважної більшості сформованість досліджуваного виду мотивації знаходиться на низькому рівні. За даними наукової літератури визначено перспективний напрям розв’язання досліджуваної проблеми, що передбачає врахування під час фізичного виховання студентів положень теорії самовизначення, а процес потрібно скеровувати на досягнення відповідної внутрішньої мотивації, передусім адекватними діями викладача у напрямі задоволення психологічних потреб студентів – незалежності, компетентності, взаємодії у колективі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectфізична активністьuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectсамовизначенняuk_UA
dc.titleДеякі теоретико-методичні аспекти посилення мотивації студентів до систематичної фізичної активності оздоровчої спрямованостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єдинак_2014.pdf483.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.