Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17282
Title: Специфіка дослідницького інструментарію оцінки професійно-педагогічної мотивації в педагогічній діагностиці
Authors: Степанченко, Наталія
Stepanchenko, Nataliia
Keywords: професійно-педагогічна мотивація
діагностика
інструментарій
Issue Date: 2012
Citation: Степанченко Н. І. Специфіка дослідницького інструментарію оцінки професійно-педагогічної мотивації в педагогічній діагностиці / Степанченко Н. І. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2012. - № 9. - С. 88-90.
Abstract: Наведений аналіз методів оцінки професійно-педагогічної мотивації та визначені загальні та конкретні можливості їх реалізації в педагогічній діагностиці. Виділені групи методів збору діагностичної інформації про мотивацію. Доведено, що оцінка мотивації до педагогічної діяльності може бути здійснена тільки за допомогою економних і об’єктивних прямих і непрямих діагностичних методик, які демонструють значну конструктивну валідність. При виборі практичного діагностичного інструментарію пропонується спиратися на принципи особистісного підходу, системності та концептуальності. Особистісно-діяльнісний підхід ґрунтується на вивчені особистості в процесі учбово-пізнавальної діяльності. Принцип системності передбачає дослідження компонентів професійно-педагогічної мотивації як цілісної системи. Принцип концептуальності вимагає комплексності, єдності та логічної несуперечливості підходів і оцінок результатів діагностики.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17282
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Степанченко Н_2012.pdf378.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.