Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17198
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Zaporozhanov, Vadym | - |
dc.contributor.author | Boraczyński, T. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-04T11:07:04Z | - |
dc.date.available | 2019-02-04T11:07:04Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Zaporozhanov V. On the transfer of skills skill in different conditions of motor activity / Zaporozhanov V.A., Boraczyński T. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2013. - № 9. - С. 25-28. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17198 | - |
dc.description.abstract | Мета вивчення : метричний опис транспортута рухливості в кінестезії. Усебічно досліджено реєстраційний блок з шести різних моторних координаційних завдань. Підсумок : 56 % студентів виконали ці складні завдання. Результати початкового контролю оброблено статистично. Обчислено матриця кореляції 6x6. Ефективність використання в подальших статистичних діях заздалегідь тільки виправдана, метрологічний надійність результатів висока. Передачу навичок в термінах спритність та кінестезія знайдено тільки в двох вправах цієї галузі та з'ясована загальними фізіологічними механізмами регулювання. Результати вивчення підтверджують відомі знання щодо складності, рухливості і контратаки. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | спритність | uk_UA |
dc.subject | кінестезія | uk_UA |
dc.subject | навички | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.subject | оцінка | uk_UA |
dc.title | On the transfer of skills skill in different conditions of motor activity | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Запорожанов_13zvacma.pdf | 350.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.