Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16931
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтаманюк, Дмитро-
dc.contributor.authorAtamaniuk, Dmytro-
dc.contributor.authorКафедра економіки та менеджменту-
dc.date.accessioned2019-01-25T09:57:56Z-
dc.date.available2019-01-25T09:57:56Z-
dc.date.issued2019-01-25-
dc.identifier.citationМаркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму / розроб. Атаманюк Д. В. - 2018. - 13 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16931-
dc.description.abstractОсновним завданням дисципліни є формування професійного світогляду фахівців, нових підходів до комерційного використання туризму. Маркетинг на вищому рівні управління являється основою розробки стратегії організації. Розвиток туристичного ринку на мікрорівні в багатьох аспектах залежить від застосування методів маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкафедра економіки та менеджментуuk_UA
dc.subject"Маркетинг туризму"uk_UA
dc.subject"Сфера обслуговування"uk_UA
dc.subjectбакалаврuk_UA
dc.subjectопис навчальної дисципліниuk_UA
dc.subjectінформаційний обсяг навчальної дисципліниuk_UA
dc.subjectструктура навчальної дисципліниuk_UA
dc.subjectтеми семінарських занятьuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectекзаменаційні вимогиuk_UA
dc.subjectрозподіл балівuk_UA
dc.subjectшкала оцінюванняuk_UA
dc.subjectрекомендована літератураuk_UA
dc.titleМаркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни підготовки бакалаврів галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризмуuk_UA
dc.typePlan or blueprintuk_UA
Appears in Collections:Робочі навчальні програми

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10. Робоча програма_Мар_тур_242.pdf287.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.