Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13437
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОхріменко, О.-
dc.contributor.authorOkhrimenko, O.-
dc.date.accessioned2018-09-18T10:03:36Z-
dc.date.available2018-09-18T10:03:36Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationОхріменко О. Організаційні засади маркетингової діяльності національної федерації легкої атлетики / Олег Охріменко // Молода спортивна наука України : зб. наук. ст. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2003. - Вип. 7 , т. 1. - С. 65 - 68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/13437-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectорганізаційні засадиuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectнаціональна федераціяuk_UA
dc.subjectлегка атлетикаuk_UA
dc.titleОрганізаційні засади маркетингової діяльності національної федерації легкої атлетикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Охріменко О. Організаційні....pdf290.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.