Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12660
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-14T10:44:11Z-
dc.date.available2018-08-14T10:44:11Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Основні риси міжнародного франчайзингу / Іванова Л. О. // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 7-9 листопада 2002 р.). - Львів, 2002. - С, 137.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12660-
dc.description.abstractФранчайзинг - це досить поширена у світі форма ведення бізнесу, започаткована ще у XIX столітті. В сучасних умовах франчайзинг продовжує бурхливо розвиватися і у сфері виробництва споживчих товарів, і у сфері послуг. З метою координації розвитку франчайзингу в міжнародному масштабі у 1960 році створена і успішно функціонує Міжнародна асоціація франчайзингу (штаб-квартира знаходиться у Вашингтоні).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectміжнародний франчайзингuk_UA
dc.titleОсновні риси міжнародного франчайзингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf126.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.