Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11553
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарсель, Хуссам-
dc.contributor.authorMarsel, Khussam-
dc.date.accessioned2018-06-27T09:28:24Z-
dc.date.available2018-06-27T09:28:24Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationМарсель Х. Комерціалізація олімпійського спорту та маркетинг / Марсель Хуссам // Молода спортивна наука України : матеріали першої Всеукр. конф. аспірантів галузі фіз. культури і спорту ( 12-14 берез. 1997р.). - Львів, 1997. - С. 26-28.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/11553-
dc.description.abstractУ сучасних умовах успішний розвиток олімпійського спорту неможливий без застосування ефективних методів управління ними.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДІФКuk_UA
dc.subjectолімпійський спортuk_UA
dc.subjectкомерціалізація спортуuk_UA
dc.titleКомерціалізація олімпійського спорту та маркетингuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марсель Хуссам.pdf642.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.