Перегляд за Автор "Vovchanska Olha"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Великі дані та аналітика як інноваційні інструменти цифрового маркетингу(2025) Вовчанська Ольга; Іванова Лілія; Шамов Антон; Vovchanska Olha; Ivanova Liliia; Shamov AntonДокумент Вплив соціальних мереж на стратегії маркетингового менеджменту в ресторанному бізнесі(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Ivanova Liliia; Vovchanska OlhaДокумент Маркетингові технології цифрового брендингу у сфері гостинності(2025) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Шамов Антон; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha; Shamov AntonДокумент Метавсесвіт у туризмі: стратегічний маркетинговий інструмент майбутнього(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Шамов Антон; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha; Shamov AntonДокумент Підвищення іміджу компанії на засадах концепції сталого маркетингу(2025) Вовчанська Ольга; Іванова Лілія; Vovchanska Olha; Ivanova LiliiaДокумент Стратегії цифрового маркетингу для покоління Z(2025) Вовчанська Ольга; Іванова Лілія; Vovchanska Olha; Ivanova LiliiaДокумент Трансформаційний вплив штучного інтелекту на стратегії маркетингового менеджменту: персоналізація, аналітика, автоматизація(2025) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Ivanova Liliia; Vovchanska OlhaДокумент Інтеграція інноваційних технологій в маркетингові стратегії підприємств готельної індустрії(2025) Вовчанська Ольга; Іванова Лілія; Шамов Антон; Vovchanska Olha; Ivanova Liliia; Shamov AntonМетою роботи є встановлення впливу інноваційних технологій, таких як VR (віртуальна реальність), AR (доповнена реальність), голосовий пошук, чат-боти, штучний інтелект (AI), Metaverse на маркетингові стратегії готельних підприємств, визначення їхньої ролі у формуванні конкурентних переваг, оптимізації операційних процесів та покращанні клієнтського досвіду. The aim of the study is to determine the impact of innovative technologies such as VR (virtual reality), AR (augmented reality), voice search, chatbots, artificial intelligence (AI), Metaverse on the marketing strategies of hotel companies, to determine their role in shaping competitive advantages, optimising operational processes and improving customer experience.