Перегляд за Автор "Ivanova Liliia"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Великі дані та аналітика як інноваційні інструменти цифрового маркетингу(2025) Вовчанська Ольга; Іванова Лілія; Шамов Антон; Vovchanska Olha; Ivanova Liliia; Shamov AntonДокумент Вплив соціальних мереж на стратегії маркетингового менеджменту в ресторанному бізнесі(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Ivanova Liliia; Vovchanska OlhaДокумент Маркетингові технології цифрового брендингу у сфері гостинності(2025) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Шамов Антон; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha; Shamov AntonДокумент Метавсесвіт у туризмі: стратегічний маркетинговий інструмент майбутнього(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Шамов Антон; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha; Shamov AntonДокумент ОК Маркетинг : робоча програма вибіркової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Ivanova Liliia; Кафедра економіки та менеджментуМета дисципліни – формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства готельно-ресторанного бізнесу.Документ ОК Маркетинг : програма вибіркової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Ivanova Liliia; Кафедра економіки та менеджментуМетою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві гостинності на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства індустрії гостинності.Документ ОК Маркетинг : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Ivanova Liliia; Кафедра економіки та менеджментуМета дисципліни – формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві гостинності на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства індустрії гостинності.Документ Соціальні мережі як маркетинговий інструмент підвищення задоволеності клієнтів в індустрії гостинності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Шамов Антон; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha; Shamov AntonДокумент Стратегії цифрового маркетингу для покоління Z(2025) Вовчанська Ольга; Іванова Лілія; Vovchanska Olha; Ivanova LiliiaДокумент Трансформаційний вплив штучного інтелекту на стратегії маркетингового менеджменту: персоналізація, аналітика, автоматизація(2025) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Ivanova Liliia; Vovchanska OlhaДокумент Інтеграція інноваційних технологій в маркетингові стратегії підприємств готельної індустрії(2025) Вовчанська Ольга; Іванова Лілія; Шамов Антон; Vovchanska Olha; Ivanova Liliia; Shamov AntonМетою роботи є встановлення впливу інноваційних технологій, таких як VR (віртуальна реальність), AR (доповнена реальність), голосовий пошук, чат-боти, штучний інтелект (AI), Metaverse на маркетингові стратегії готельних підприємств, визначення їхньої ролі у формуванні конкурентних переваг, оптимізації операційних процесів та покращанні клієнтського досвіду. The aim of the study is to determine the impact of innovative technologies such as VR (virtual reality), AR (augmented reality), voice search, chatbots, artificial intelligence (AI), Metaverse on the marketing strategies of hotel companies, to determine their role in shaping competitive advantages, optimising operational processes and improving customer experience.