Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ivanova Liliia"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Великі дані та аналітика як інноваційні інструменти цифрового маркетингу
    (2025) Вовчанська Ольга; Іванова Лілія; Шамов Антон; Vovchanska Olha; Ivanova Liliia; Shamov Anton
  • Документ
    Вплив соціальних мереж на стратегії маркетингового менеджменту в ресторанному бізнесі
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha
  • Документ
    Маркетингові технології цифрового брендингу у сфері гостинності
    (2025) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Шамов Антон; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha; Shamov Anton
  • Документ
    ОК Маркетинг : робоча програма вибіркової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Ivanova Liliia; Кафедра економіки та менеджменту
    Мета дисципліни – формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства готельно-ресторанного бізнесу.
  • Документ
    ОК Маркетинг : програма вибіркової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Ivanova Liliia; Кафедра економіки та менеджменту
    Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві гостинності на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства індустрії гостинності.
  • Документ
    ОК Маркетинг : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Ivanova Liliia; Кафедра економіки та менеджменту
    Мета дисципліни – формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві гостинності на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства індустрії гостинності.
  • Документ
    Соціальні мережі як маркетинговий інструмент підвищення задоволеності клієнтів в індустрії гостинності
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Шамов Антон; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha; Shamov Anton

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок