Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ivanova Liliia"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Документ
    Великі дані та аналітика як інноваційні інструменти цифрового маркетингу
    (2025) Вовчанська Ольга; Іванова Лілія; Шамов Антон; Vovchanska Olha; Ivanova Liliia; Shamov Anton
  • Документ
    Вплив соціальних мереж на стратегії маркетингового менеджменту в ресторанному бізнесі
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha
  • Документ
    Маркетингові технології цифрового брендингу у сфері гостинності
    (2025) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Шамов Антон; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha; Shamov Anton
  • Документ
    Метавсесвіт у туризмі: стратегічний маркетинговий інструмент майбутнього
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2025) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Шамов Антон; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha; Shamov Anton
  • Документ
    ОК Маркетинг : робоча програма вибіркової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Ivanova Liliia; Кафедра економіки та менеджменту
    Мета дисципліни – формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства готельно-ресторанного бізнесу.
  • Документ
    ОК Маркетинг : програма вибіркової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Ivanova Liliia; Кафедра економіки та менеджменту
    Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві гостинності на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства індустрії гостинності.
  • Документ
    ОК Маркетинг : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Ivanova Liliia; Кафедра економіки та менеджменту
    Мета дисципліни – формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві гостинності на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства індустрії гостинності.
  • Документ
    Соціальні мережі як маркетинговий інструмент підвищення задоволеності клієнтів в індустрії гостинності
    (ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Шамов Антон; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha; Shamov Anton
  • Документ
    Стратегії цифрового маркетингу для покоління Z
    (2025) Вовчанська Ольга; Іванова Лілія; Vovchanska Olha; Ivanova Liliia
  • Документ
    Трансформаційний вплив штучного інтелекту на стратегії маркетингового менеджменту: персоналізація, аналітика, автоматизація
    (2025) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha
  • Документ
    Інтеграція інноваційних технологій в маркетингові стратегії підприємств готельної індустрії
    (2025) Вовчанська Ольга; Іванова Лілія; Шамов Антон; Vovchanska Olha; Ivanova Liliia; Shamov Anton
    Метою роботи є встановлення впливу інноваційних технологій, таких як VR (віртуальна реальність), AR (доповнена реальність), голосовий пошук, чат-боти, штучний інтелект (AI), Metaverse на маркетингові стратегії готельних підприємств, визначення їхньої ролі у формуванні конкурентних переваг, оптимізації операційних процесів та покращанні клієнтського досвіду. The aim of the study is to determine the impact of innovative technologies such as VR (virtual reality), AR (augmented reality), voice search, chatbots, artificial intelligence (AI), Metaverse on the marketing strategies of hotel companies, to determine their role in shaping competitive advantages, optimising operational processes and improving customer experience.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотній звязок