Перегляд за Автор "Ivanova Liliia"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Великі дані та аналітика як інноваційні інструменти цифрового маркетингу(2025) Вовчанська Ольга; Іванова Лілія; Шамов Антон; Vovchanska Olha; Ivanova Liliia; Shamov AntonДокумент Вплив соціальних мереж на стратегії маркетингового менеджменту в ресторанному бізнесі(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024-10-24) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Ivanova Liliia; Vovchanska OlhaДокумент Маркетингові технології цифрового брендингу у сфері гостинності(2025) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Шамов Антон; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha; Shamov AntonДокумент ОК Маркетинг : робоча програма вибіркової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Ivanova Liliia; Кафедра економіки та менеджментуМета дисципліни – формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства готельно-ресторанного бізнесу.Документ ОК Маркетинг : програма вибіркової навчальної дисципліни, освітній ступінь – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Ivanova Liliia; Кафедра економіки та менеджментуМетою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві гостинності на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства індустрії гостинності.Документ ОК Маркетинг : силабус навчальної дисципліни, рівень вищої освіти – бакалавр, галузь знань – 24 «Сфера обслуговування», спеціальність – 241 «Готельно-ресторанна справа»(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Ivanova Liliia; Кафедра економіки та менеджментуМета дисципліни – формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві гостинності на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства індустрії гостинності.Документ Соціальні мережі як маркетинговий інструмент підвищення задоволеності клієнтів в індустрії гостинності(ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024) Іванова Лілія; Вовчанська Ольга; Шамов Антон; Ivanova Liliia; Vovchanska Olha; Shamov Anton