Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9944
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Назаркевич, Лілія | - |
dc.contributor.author | Линець, Михайло | - |
dc.contributor.author | Nazarkevych, Lilia | - |
dc.contributor.author | Lynets, Mykhailo | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-10T09:47:45Z | - |
dc.date.available | 2018-04-10T09:47:45Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Назаркевич Л. Зміна функціонального стану дітей молодшого дошкільного віку під впливом оздоровчих занять з плавання з використанням рухових ігор у воді [Електронний ресурс] / Лілія Назаркевич, Михайло Линець // Спортивна наука України. - 2017. - № 4(80). - С. 15-22. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/625/605 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9944 | - |
dc.description.abstract | Функціональний стан серцево-судинної системи дітей є одним із головних показників здоров’я, він важливий для адаптації організму до фізичних навантажень і свідчить про рівень функціональних можливостей дитини [5, 9, 16, 22, 23, 24]. Проте з кожним роком дедалі більше спостерігається зниження рівня здоров’я дітей [10, 11, 20 та ін.]. Мета дослідження: з’ясувати ефективність різних методичних підходів до поліпшення функціонального стану дітей молодшого дошкільного віку в процесі фізкультурно-оздоровчих занять з плавання. Методи дослідження: аналіз літературних джерел, документів та всесвітньої мережі Інтернет; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Результати: доведено, що заняття плаванням за авторською програмою, яка передбачала застосування спеціально дібраних рухових ігор у воді упродовж основної частини кожного з 72 занять, сприяли більш вираженому внутрішньогруповому зростанню більшості показників функціонального стану як дівчат, так і хлопців молодшого дошкільного віку порівняно з заняттями за програмою, згідно з якою основна частина кожного заняття, тривалістю 14–15 хвилин, містила переважно вправи для розучування елементів техніки плавання (65 % часу) і рухливі ігри (35 % часу). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | молодший дошкільний вік | uk_UA |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | функціональний стан | uk_UA |
dc.subject | плавання | uk_UA |
dc.subject | рухові ігри | uk_UA |
dc.title | Зміна функціонального стану дітей молодшого дошкільного віку під впливом оздоровчих занять з плавання з використанням рухових ігор у воді | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
625-1271-1-SM.pdf | 379.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.