Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9929
Назва: Маркетинг у сфері реабілітаційних послуг
Автори: Стасюк, Ольга
Stasiuk, Olha
Ключові слова: маркетинг
реабілітаційні послуги
класифікація послуг
реабілітаційний центр
Дата публікації: 2012
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Стасюк О. М. Маркетинг у сфері реабілітаційних послуг : навч. посіб. / О. М. Стасюк. – Львів : ЛДУФК, 2012. – 167 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику представлено теоретичні, практичні аспекти та особливості маркетингової діяльності у сфері реабілітаційних послуг. Зокрема, розглянуто сутність та управління маркетингом у сфері реабілітаційних послуг, поняття реабілітаційних послуг та їх класифікація, маркетингове середовище реабілітаційного центру, маркетингові дослідження у сфері реабілітаційних послуг, основні засади і значення комунікацій. Проаналізовано питання оцінювання клієнтами реабілітаційних установ якості послуг та чинників, які на неї впливають. Для студентів вищих навчальних закладів зі спеціальності «фізична реабілітація», фахівців з фізичної реабілітації, викладачів кафедр фізичної реабілітації, працівників реабілітаційних установ, маркетологів, менеджерів, соціальних працівників, а також для тих, кого цікавлять питання розвитку сфери реабілітаційних послуг в умовах формування цивілізованих ринкових відносин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9929
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Посіб. маркет.pdf2.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.