Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеховська, Мар'яна-
dc.contributor.authorChekhovska, Mariana-
dc.date.accessioned2018-04-04T12:38:05Z-
dc.date.available2018-04-04T12:38:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧеховська М. Вплив фізичної реабілітації на психоемоційний стан дітей шкільного віку з хронічною серцевою недостатністю [Електронний ресурс] / Мар'яна Чеховська // Спортивна наука України. - 2017. - № 3(79). - С. 55-60. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/612/592uk_UA
dc.identifier.issn1993-5757-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9901-
dc.description.abstractУ статті подано інформацію щодо впливу хронічної серцевої недостатності на психоемоційний стан дітей шкільного віку та його можливі прояви. Досліджено показники самопочуття, активності, настрою, тривоги та депресії, що відображають психоемоційний стан дитини в певний момент її життя. Висвітлено поліпшення цих показників як в експериментальній, так і в контрольній групах. Найбільш чутливим показником у школярів виявився настрій. Отримані дані педагогічного експерименту підтверджують позитивні зміни в психоемоційному стані дітей шкільного віку з хронічною серцевою недостатністю І–ІІА стадій, а також і ефективний вплив розробленої програми фізичної реабілітації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UA
dc.subjectпсихоемоційний станuk_UA
dc.subjectхронічна серцева недостатністьuk_UA
dc.titleВплив фізичної реабілітації на психоемоційний стан дітей шкільного віку з хронічною серцевою недостатністюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
612-1247-1-SM.pdf681.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.