Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПуздимір, Микола-
dc.contributor.authorPuzdymir, Mykola-
dc.date.accessioned2018-04-04T12:07:02Z-
dc.date.available2018-04-04T12:07:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПуздимір М. Вплив засобів інноваційних технологій фізичного виховання на фізичну підготовленість студенток вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Микола Пуздимір // Спортивна наука України. - 2017. - № 3(79). - С. 34-39. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/609/589uk_UA
dc.identifier.issn1993-5757-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9898-
dc.description.abstractПерспективою вирішення проблеми побудови програм занять з фізичного виховання у вищих навчальних закладах є використання інноваційних видів рухової активності. Метою роботи є обґрунтування доцільності застосування в системі фізичного виховання студенток спортивного плавання із елементами аквафітнесу та легкої атлетики із використанням бігових навантажень різних режимів енергозабезпечення. Виявлено поліпшення швидкості, вибухової сили, гнучкості, силової динамічної витривалості м'язів плечового пояса, загальної витривалості. Доведено доцільність застосування інноваційних видів рухової активності в системі фізичного виховання студенток вищих навчальних закладів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстуденткиuk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.subjectплаванняuk_UA
dc.subjectлегка атлетикаuk_UA
dc.subjectаквафітнесuk_UA
dc.titleВплив засобів інноваційних технологій фізичного виховання на фізичну підготовленість студенток вищих навчальних закладівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
609-1241-1-SM.pdf654.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.