Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9866
Назва: Ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності
Автори: Остапова, Олена
Левків, Володимир
Ostapova, Olena
Levkiv, Volodumur
Ключові слова: фізичне виховання
студенти педагогічних спеціальностей
спортивні і рухливі ігри
спортивні змагання
емоції
інтерес
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Остапова О. Ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності [Електронний ресурс] / Олена Остапова, Володимир Левків // Спортивна наука України. - 2016. - № 5(75). - С. 40-45. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/452/433
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах – зменшення кількості аудиторних занять з фізичного виховання, зниження рівня фізичного здоров’я і фізичної підготовленості студентів – вимагають пошуку ефективних шляхів залучення студентів до занять фізичними вправами в позанавчальний час, підвищення в молоді бажання самостійно займатися різними видами рухової активності. Мета дослідження – визначити ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності та чинники, що спонукають їх до занять фізичними вправами. Майже половина опитаних студентів педагогічних спеціальностей проявляє до фізичного виховання великий і досить великий інтерес. Майже дві третини студентів займається фізичними вправами в позанавчальний час, з них третина – кількома видами спорту. Переважна більшість студентів педагогічних спеціальностей позитивно ставляться до ігрових і змагальних видів фізкультурно-спортивної діяльності, однак третина студентів не бере участі в спортивних і рухливих іграх, а майже половина студентів – у спортивних змаганнях. Переважна більшість студентів педагогічних спеціальностей після участі в різних видах фізкультурно-спортивної діяльності відчуває позитивні емоції. Студентів приваблює можливість відпочити чи виграти нагороду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9866
ISSN: 1993-5757
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
452-925-1-SM.pdf256.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.