Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9866
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстапова, Олена-
dc.contributor.authorЛевків, Володимир-
dc.contributor.authorOstapova, Olena-
dc.contributor.authorLevkiv, Volodumur-
dc.date.accessioned2018-04-03T10:14:22Z-
dc.date.available2018-04-03T10:14:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОстапова О. Ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності [Електронний ресурс] / Олена Остапова, Володимир Левків // Спортивна наука України. - 2016. - № 5(75). - С. 40-45. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/452/433uk_UA
dc.identifier.issn1993-5757-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9866-
dc.description.abstractСучасні тенденції організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах – зменшення кількості аудиторних занять з фізичного виховання, зниження рівня фізичного здоров’я і фізичної підготовленості студентів – вимагають пошуку ефективних шляхів залучення студентів до занять фізичними вправами в позанавчальний час, підвищення в молоді бажання самостійно займатися різними видами рухової активності. Мета дослідження – визначити ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності та чинники, що спонукають їх до занять фізичними вправами. Майже половина опитаних студентів педагогічних спеціальностей проявляє до фізичного виховання великий і досить великий інтерес. Майже дві третини студентів займається фізичними вправами в позанавчальний час, з них третина – кількома видами спорту. Переважна більшість студентів педагогічних спеціальностей позитивно ставляться до ігрових і змагальних видів фізкультурно-спортивної діяльності, однак третина студентів не бере участі в спортивних і рухливих іграх, а майже половина студентів – у спортивних змаганнях. Переважна більшість студентів педагогічних спеціальностей після участі в різних видах фізкультурно-спортивної діяльності відчуває позитивні емоції. Студентів приваблює можливість відпочити чи виграти нагороду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectстуденти педагогічних спеціальностейuk_UA
dc.subjectспортивні і рухливі ігриuk_UA
dc.subjectспортивні змаганняuk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.subjectінтересuk_UA
dc.titleСтавлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
452-925-1-SM.pdf256.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.