Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9866
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Остапова, Олена | - |
dc.contributor.author | Левків, Володимир | - |
dc.contributor.author | Ostapova, Olena | - |
dc.contributor.author | Levkiv, Volodumur | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-03T10:14:22Z | - |
dc.date.available | 2018-04-03T10:14:22Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Остапова О. Ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності [Електронний ресурс] / Олена Остапова, Володимир Левків // Спортивна наука України. - 2016. - № 5(75). - С. 40-45. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/452/433 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9866 | - |
dc.description.abstract | Сучасні тенденції організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах – зменшення кількості аудиторних занять з фізичного виховання, зниження рівня фізичного здоров’я і фізичної підготовленості студентів – вимагають пошуку ефективних шляхів залучення студентів до занять фізичними вправами в позанавчальний час, підвищення в молоді бажання самостійно займатися різними видами рухової активності. Мета дослідження – визначити ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності та чинники, що спонукають їх до занять фізичними вправами. Майже половина опитаних студентів педагогічних спеціальностей проявляє до фізичного виховання великий і досить великий інтерес. Майже дві третини студентів займається фізичними вправами в позанавчальний час, з них третина – кількома видами спорту. Переважна більшість студентів педагогічних спеціальностей позитивно ставляться до ігрових і змагальних видів фізкультурно-спортивної діяльності, однак третина студентів не бере участі в спортивних і рухливих іграх, а майже половина студентів – у спортивних змаганнях. Переважна більшість студентів педагогічних спеціальностей після участі в різних видах фізкультурно-спортивної діяльності відчуває позитивні емоції. Студентів приваблює можливість відпочити чи виграти нагороду. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | студенти педагогічних спеціальностей | uk_UA |
dc.subject | спортивні і рухливі ігри | uk_UA |
dc.subject | спортивні змагання | uk_UA |
dc.subject | емоції | uk_UA |
dc.subject | інтерес | uk_UA |
dc.title | Ставлення студентів педагогічних спеціальностей до різних видів фізкультурно-спортивної діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
452-925-1-SM.pdf | 256.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.