Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9850
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потапова, Олена | - |
dc.contributor.author | Potapova, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-03T07:30:22Z | - |
dc.date.available | 2018-04-03T07:30:22Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Потапова О. Особливості зміни функціонального стану серцево-судинної системи молодших школярів під впливом систематичних занять рухливими іграми [Електронний ресурс] / Олена Потапова // Спортивна наука України. - 2016. - № 3 (73). - С. 49-54. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/427 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9850 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему здоров’я хлопчиків молодшого шкільного віку у двох вікових категоріях 6–8 та 9–10 років та визначено особливості впливу систематичних занять фізичною культурою із застосуванням великої кількості рухливих ігор упродовж навчального дня та у вільний від уроків час на функціональний стан їхньої серцево‑судинної системи. Результати дослідження дали змогу зробити висновок про особливості розвитку вибраних показників, які відображають рівень функціонального розвитку серцево‑судинної системи та дослідити особливості динаміки протягом експериментальних досліджень. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | рухливі ігри | uk_UA |
dc.subject | серцево‑судинна система | uk_UA |
dc.subject | хлопці | uk_UA |
dc.title | Особливості зміни функціонального стану серцево-судинної системи молодших школярів під впливом систематичних занять рухливими іграми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
427-878-1-SM.pdf | 278.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.