Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9810
Назва: Впровадження варіативних модулів навчальної програми з урахуванням матеріальної бази навчального закладу та інтересів учнів 5-х класів
Автори: Сороколіт, Наталія
Sorokolit, Natalia
Ключові слова: навчальна програма
учні 5-х класів
варіативні модулі
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Сороколіт Н. Впровадження варіативних модулів навчальної програми з урахуванням матеріальної бази навчального закладу та інтересів учнів 5-х класів [Електронний ресурс] / Наталія Сороколіт // Спортивна наука України. - 2016. - № 1 (71). - С. 55-59. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/397/381
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено питання, пов’язані із упровадженням варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури у 5-х класах; проаналізовано матеріально-технічну базу навчальних закладів для вивчення певного варіативного модуля. Проаналізовано можливість упровадження варіативних модулів до забезпеченості навчального закладу та інтересів школярів. За допомогою анкетування опитано 436 школярів Львівщини. Установлено, що у 5-х класах шкіл Львівської області впроваджують волейбол, баскетбол, легку атлетику, футбол, гімнастику, настільний теніс. Однак стан матеріально-технічної бази шкіл та інтерес учнів дещо не відповідає відсотковому значенню впроваджених варіативних модулів. Виявлено, що інтерес учнів до впроваджених видів спорту є нижчим від інших варіативних модулів навчальної програми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9810
ISSN: 1993-5757
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
397-818-1-SM.pdf328.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.