Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9810
Назва: | Впровадження варіативних модулів навчальної програми з урахуванням матеріальної бази навчального закладу та інтересів учнів 5-х класів |
Автори: | Сороколіт, Наталія Sorokolit, Natalia |
Ключові слова: | навчальна програма учні 5-х класів варіативні модулі |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Сороколіт Н. Впровадження варіативних модулів навчальної програми з урахуванням матеріальної бази навчального закладу та інтересів учнів 5-х класів [Електронний ресурс] / Наталія Сороколіт // Спортивна наука України. - 2016. - № 1 (71). - С. 55-59. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/397/381 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено питання, пов’язані із упровадженням варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури у 5-х класах; проаналізовано матеріально-технічну базу навчальних закладів для вивчення певного варіативного модуля. Проаналізовано можливість упровадження варіативних модулів до забезпеченості навчального закладу та інтересів школярів. За допомогою анкетування опитано 436 школярів Львівщини. Установлено, що у 5-х класах шкіл Львівської області впроваджують волейбол, баскетбол, легку атлетику, футбол, гімнастику, настільний теніс. Однак стан матеріально-технічної бази шкіл та інтерес учнів дещо не відповідає відсотковому значенню впроваджених варіативних модулів. Виявлено, що інтерес учнів до впроваджених видів спорту є нижчим від інших варіативних модулів навчальної програми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9810 |
ISSN: | 1993-5757 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
397-818-1-SM.pdf | 328.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.