Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9782
Title: Перспективи удосконалення психофізіологічних якостей спортсменів-орієнтувальників на етапі спеціалізованої базової підготовки
Authors: Пенчук, Андрій
Вовканич, Любомир
Penchyk, Andrii
Vovkanych, Liubomyr
Keywords: олімпійський і професійний спорт
спортивне орієнтування
психофізіологічні якості
змагальний результат
Issue Date: 2015
Citation: Пенчук А. Перспективи удосконалення психофізіологічних якостей спортсменів-орієнтувальників на етапі спеціалізованої базової підготовки [Електронний ресурс] / Андрій Пенчук, Любомир Вовканич // Спортивна наука України.- 2015. - № 6 (70). - С. 16-23. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/369
Abstract: Метою дослідження було визначення інформативності показників психофізіологічних якостей та перспективи їх удосконалення у спортсменів-орієнтувальників на етапі спеціалізованої базової підготовки. Оцінено прояви психофізіологічних якостей спортсменів-орієнтувальників трьох груп (масових розрядів, кандидатів у майстри спорту України та майстрів спорту України) та порівняно ці прояви зі змагальним результатом на спринтерській та класичній дистанціях. Виявлено суттєві кореляційні зв’язки між результатом орієнтувальників на спринтерській дистанції та тривалістю розв’язку завдань у тесті Шульте, низкою показників теппінг-тесту, обсягу уваги та точності оцінювання лінійних розмірів. На класичній дистанції тісні кореляційні зв’язки наявні лише для латентного періоду складної реакції. Найбільш суттєві зміни на різних етапах багаторічного удосконалення характерні для показників лабільності, низки показників тесту Шульте, теппінг-тесту, обсягу уваги та здатності оцінювати лінійні розміри.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9782
ISSN: 1993-5757
Appears in Collections:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
369-759-1-SM.pdf432.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.