Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9764
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борисейко, Вероніка | - |
dc.contributor.author | Boryseiko, Veronika | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-30T08:05:48Z | - |
dc.date.available | 2018-03-30T08:05:48Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Борисейко В. Соціально-педагогічнй потенціал юнацьких Олімпійських ігор у формуванні світогляду сучасної молоді [Електронний ресурс] / Вероніка Борисейко // Спортивна наука України. - 2015. - № 5 (69). - С. 27-31. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/351 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9764 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто соціально-педагогічні засади юнацьких Олімпійських ігор і їх вплив на формування особистості спортсмена. Метою дослідження є обґрунтування соціально-педагогічного впливу юнацьких Олімпійських ігор на формування світогляду сучасної молоді. У роботі висвітлено завдання, а також проаналізовано літературні дані, пов’язані з питаннями історії виникнення, розвитку та особливостями проведення юнацьких Олімпійських ігор в сучасному суспільстві. Описано соціально-педагогічну значущість юнацьких Олімпійських ігор як складової частини сучасного олімпійського руху. | uk_UA |
dc.language.iso | ru | uk_UA |
dc.subject | юнацькі Олімпійські ігри | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічні засади | uk_UA |
dc.subject | олімпійський рух | uk_UA |
dc.subject | олімпізм | uk_UA |
dc.title | Соціально-педагогічнй потенціал юнацьких Олімпійських ігор у формуванні світогляду сучасної молоді | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
351-723-1-SM.pdf | 286.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.