Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9764
Назва: Соціально-педагогічнй потенціал юнацьких Олімпійських ігор у формуванні світогляду сучасної молоді
Автори: Борисейко, Вероніка
Boryseiko, Veronika
Ключові слова: юнацькі Олімпійські ігри
соціально-педагогічні засади
олімпійський рух
олімпізм
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Борисейко В. Соціально-педагогічнй потенціал юнацьких Олімпійських ігор у формуванні світогляду сучасної молоді [Електронний ресурс] / Вероніка Борисейко // Спортивна наука України. - 2015. - № 5 (69). - С. 27-31. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/351
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто соціально-педагогічні засади юнацьких Олімпійських ігор і їх вплив на формування особистості спортсмена. Метою дослідження є обґрунтування соціально-педагогічного впливу юнацьких Олімпійських ігор на формування світогляду сучасної молоді. У роботі висвітлено завдання, а також проаналізовано літературні дані, пов’язані з питаннями історії виникнення, розвитку та особливостями проведення юнацьких Олімпійських ігор в сучасному суспільстві. Описано соціально-педагогічну значущість юнацьких Олімпійських ігор як складової частини сучасного олімпійського руху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9764
ISSN: 1993-5757
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
351-723-1-SM.pdf286.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.