Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9756
Назва: | Особливості розумового і фізичного розвитку дітей з легким ступенем розумової відсталості |
Автори: | Ковцун, Ірина Kovtsun, Iryna |
Ключові слова: | олігофрени дебільність діти з легким ступенем розумової відсталості фізичний розвиток розумовий розвиток |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Ковцун І. Особливості розумового і фізичного розвитку дітей з легким ступенем розумової відсталості [Електронний ресурс] / Ірина Ковцун // Спортивна наука України. - 2015. - № 5 (69). - С. 3-8. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/347 |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано загальну характеристику розумового і фізичного розвитку дітей з легким ступенем розумової відсталості, а також висвітлено найпоширеніші класифікації розумової відсталості. З’ясовано, що діти з легким ступенем розумової відсталості мають низький рівень фізичної підготовки порівняно з їхніми однолітками. Розвиток основних фізичних якостей підпорядковується загальним закономірностям вікового розвитку, але темп їхнього розвитку нижчий і сенситивні періоди настають пізніше на 2–3 роки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9756 |
ISSN: | 1993-5757 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
347-715-1-SM.pdf | 252.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.