Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9756
Назва: Особливості розумового і фізичного розвитку дітей з легким ступенем розумової відсталості
Автори: Ковцун, Ірина
Kovtsun, Iryna
Ключові слова: олігофрени
дебільність
діти з легким ступенем розумової відсталості
фізичний розвиток
розумовий розвиток
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Ковцун І. Особливості розумового і фізичного розвитку дітей з легким ступенем розумової відсталості [Електронний ресурс] / Ірина Ковцун // Спортивна наука України. - 2015. - № 5 (69). - С. 3-8. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/347
Короткий огляд (реферат): У статті подано загальну характеристику розумового і фізичного розвитку дітей з легким ступенем розумової відсталості, а також висвітлено найпоширеніші класифікації розумової відсталості. З’ясовано, що діти з легким ступенем розумової відсталості мають низький рівень фізичної підготовки порівняно з їхніми однолітками. Розвиток основних фізичних якостей підпорядковується загальним закономірностям вікового розвитку, але темп їхнього розвитку нижчий і сенситивні періоди настають пізніше на 2–3 роки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9756
ISSN: 1993-5757
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
347-715-1-SM.pdf252.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.