Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9736
Назва: Роль реклами в туризмі
Автори: Чернюк, Максим
Cherniuk, Maksym
Ключові слова: туризм
реклама
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Чернюк М. Роль реклами в туризмі / Максим Чернюк // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (18-19 травня 2017 р., м. Львів). - Львів, 2017. - С. 120-122.
Короткий огляд (реферат): Реклама в туризмі є формою непрямого зв’язку між туристичним продуктом і споживачем. Це означає, що, надаючи інформацію про компанію та її турпродукт, реклама повинна переконати потенційних клієнтів вибрати саме цю компанію та її продукт, підсилити впевненість постійних клієнтів у правильності їх вибору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9736
Розташовується у зібраннях:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конференції Туризм_28.pdf54.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.