Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9724
Назва: Шляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат")
Автори: Перевузник, Наталія
Ключові слова: туризм
туристичне підприємство
маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Перевузник Н. Шляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат") / Наталія Перевузник // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (18-19 травня 2017 р., м. Львів). - Львів, 2017. - С. 85-88.
Короткий огляд (реферат): В умовах сучасного ринку конкурентна боротьба між суб’єктами туристичної діяльності стає дедалі жорсткішою. Передусім, це зумовлено появою нових форм та методів економічного суперництва. Для того щоб вижити в умовах гострої конкурентної боротьби, вже недостатньо просто створювати або реалізовувати цікаві та якісні туристичні продукти. Необхідно приділяти значно більше уваги різним аспектам маркетингової діяльності туристичних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9724
Розташовується у зібраннях:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конференції Туризм_20.pdf71.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.