Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9706
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дудник, Іванна | - |
dc.contributor.author | Dudnyk, Ivanna | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-28T11:11:57Z | - |
dc.date.available | 2018-03-28T11:11:57Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Дудник І. Особливості прояву вольових напружень у студентів із різним рівнем рухового досвіду [Електронний ресурс] / Іванна Дудник // Спортивна наука України. - 2015. - № 2 (66). - С. 44-47. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/311 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9706 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано сучасний стан проблеми формування готовності студентів до вольових напружень під впливом зовнішньої стимуляції. У статті розглянуто питання стимуляції вольових напружень студентів першого та другого курсів. Описано суттєву залежність вольових напружень від рівня фізичної підготовленості та готовності студентів до самостимуляції. Доведено, що зміни вольових напружень під впливом зовнішньої стимуляції з боку викладача перебувають у певній залежності від рівня рухового досвіду студентів. Реалізація запропонованих чинників зовнішньої стимуляції дала змогу досягти позитивної динаміки рівня сформованості вольових напружень студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | вольові напруження | uk_UA |
dc.subject | зовнішня стимуляція | uk_UA |
dc.subject | додатковий стимул | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | руховий досвід | uk_UA |
dc.title | Особливості прояву вольових напружень у студентів із різним рівнем рухового досвіду | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
311-642-1-SM.pdf | 255.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.