Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9698
Назва: Маркетингові комунікації та їх роль у туристичному бізнесі
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Ключові слова: туризм
туристичний бізнес
маркетинг
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Іванова Л. Маркетингові комунікації та їх роль у туристичному бізнесі / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (18-19 травня 2017 р., м. Львів). - Львів, 2017. - С. 39-43.
Короткий огляд (реферат): За сприятливих зовнішніх умов і успішної діяльності туристичної компанії важливо не зосереджувати увагу на одному типі маркетингових комунікацій, а постійно їх комбінувати. Проте в умовах кризи туристичні компанії вимушені здійснювати свою комунікаційну політику з надзвичайно обмеженим бюджетом. У цьому випадку доцільно зосередитися на зв’язках з громадськістю та синтетичних маркетингових комунікаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9698
Розташовується у зібраннях:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конференції Туризм_09.pdf74.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.