Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9698
Title: Маркетингові комунікації та їх роль у туристичному бізнесі
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: туризм
туристичний бізнес
маркетинг
маркетингові комунікації
Issue Date: 2017
Publisher: ЛДУФК
Citation: Іванова Л. Маркетингові комунікації та їх роль у туристичному бізнесі / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (18-19 травня 2017 р., м. Львів). - Львів, 2017. - С. 39-43.
Abstract: За сприятливих зовнішніх умов і успішної діяльності туристичної компанії важливо не зосереджувати увагу на одному типі маркетингових комунікацій, а постійно їх комбінувати. Проте в умовах кризи туристичні компанії вимушені здійснювати свою комунікаційну політику з надзвичайно обмеженим бюджетом. У цьому випадку доцільно зосередитися на зв’язках з громадськістю та синтетичних маркетингових комунікаціях.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9698
Appears in Collections:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник конференції Туризм_09.pdf74.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.