Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9695
Назва: Міжнародні системи онлайн-бронювання як чинник управління якістю готельних послуг
Автори: Заблоцька, Христина
Zablotska, Khrystyna
Ключові слова: готельні послуги
онлайн-бронювання
системи онлайн-бронювання
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Заблоцька Х. Міжнародні системи онлайн-бронювання як чинник управління якістю готельних послуг / Христина Заблоцька // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (18-19 травня 2017 р., м. Львів). - Львів, 2017. - С. 32-34.
Короткий огляд (реферат): Для ефективного використання можливостей сучасних систем онлайн-бронювання у процесі управління якістю готельних послуг необхідним є розроблення методики аналізу відгуків клієнтів та інструментів упровадження відповідних управлінських рішень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9695
Розташовується у зібраннях:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конференції Туризм_07.pdf59.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.