Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9681
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Блистів, Тарас | - |
dc.contributor.author | Blystiv, Taras | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-27T12:16:05Z | - |
dc.date.available | 2018-03-27T12:16:05Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Блистів Т. Мотиваційні пріоритети школярів до занять у цетрах дитячо-юнацького туризму [Електронний ресурс] / Тарас Блистів // Спортивна наука України. - 2015. - № 1 (65). - С. 66-69. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/293 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9681 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано результати досліджень мотивації учнів загальноосвітніх навчальних закладів до занять у центрах дитячо-юнацького туризму. Доведено, що структуру мотивації до занять різними видами туризму слід досліджувати для ефективного залучення школярів до активного та здорового способу життя. Встановлено, що серед різних груп мотивів домінантними є соціальні та розважальні. З’ясовано, що оздоровчо-рекреаційні мотиви посідають найменш важливе місце серед чинників, що спонукають школярів до систематичних занять фізичним вихованням та спортом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | рухова активність | uk_UA |
dc.subject | структура | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | активний туризм | uk_UA |
dc.subject | особливості | uk_UA |
dc.subject | мотив | uk_UA |
dc.subject | механізм | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | інтерес | uk_UA |
dc.subject | залучення | uk_UA |
dc.title | Мотиваційні пріоритети школярів до занять у цетрах дитячо-юнацького туризму | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
293-604-1-SM.pdf | 344.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.