Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9662
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ажиппо, Олександр | - |
dc.contributor.author | Кузменко, Ірина | - |
dc.contributor.author | Azyppo, Oleksandr | - |
dc.contributor.author | Kuzmenko, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-27T08:45:17Z | - |
dc.date.available | 2018-03-27T08:45:17Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Ажиппо О. Факторна структура функціонального стану сенсорних систем учнів 6-х класів [Електронний ресурс] / Олександр Ажиппо, Ірина Кузьменко // Спортивна наука України. - 2015. - № 1 (65). - С. 7-11. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/283 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9662 | - |
dc.description.abstract | Визначено факторну структуру функціонального стану зорового, вестибулярного, слухового та тактильного аналізаторів учнів 6-х класів. У дослідженні взяли участь 52 школяра. Виявлено, що показники всіх досліджуваних сенсорних систем школярів належать до одного із семи факторів, що підтверджує їх безпосередню роль у процесі фізичного виховання. Найбільш значну роль, за результатами факторного аналізу, відіграє зоровий аналізатор, показники якого входять до першого фактору вибірки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | факторна структура, | uk_UA |
dc.subject | сенсорні системи | uk_UA |
dc.subject | функціональний стан | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | фактор | uk_UA |
dc.title | Факторна структура функціонального стану сенсорних систем учнів 6-х класів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
283-584-1-SM.pdf | 624.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.