Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9658
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрадусов, Володимир-
dc.contributor.authorВиноградський, Богдан-
dc.contributor.authorРибак, Олег-
dc.contributor.authorHradusov, Volodumur-
dc.contributor.authorVynohradskyi, Bohdan-
dc.contributor.authorRybak, Oleh-
dc.date.accessioned2018-03-26T12:21:55Z-
dc.date.available2018-03-26T12:21:55Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГрадусов В. Еволюція робочої пози водіїв за кермом ралійних автомобілів [Електронний ресурс] / Володимир Градусов, Богдан Виноградський, Олег Рибак // Спортивна наука України. - 2014. - № 6 (64). - С. 32-36. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/271uk_UA
dc.identifier.issn1993-5757-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9658-
dc.description.abstractЗа фотознімками інтер’єру ралійних автомобілів провідних автовиробників 1984 - 1994 рр. та да­ними літератури вивчено еволюцію кінематичних характеристик робочої пози водіїв та розроблено прогностичну кінематичну модель посадки за кермом спортивного автомобіля. Кути нахилу спинки сидіння та площини керма відносно вертикалі та нижньої опори сидіння назад відносно горизонталі повинні становити 7,46°, 21,95° і 0,72° відповідно, а висота центрів плечових суглобів від центра площини керма - 4,5 см.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectраліuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectхарактеристикиuk_UA
dc.subjectеволюціяuk_UA
dc.subjectробоча позаuk_UA
dc.subjectводійuk_UA
dc.titleЕволюція робочої пози водіїв за кермом ралійних автомобілівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
271-560-1-SM.pdf676.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.