Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9658
Назва: Еволюція робочої пози водіїв за кермом ралійних автомобілів
Автори: Градусов, Володимир
Виноградський, Богдан
Рибак, Олег
Hradusov, Volodumur
Vynohradskyi, Bohdan
Rybak, Oleh
Ключові слова: ралі
модель
характеристики
еволюція
робоча поза
водій
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Градусов В. Еволюція робочої пози водіїв за кермом ралійних автомобілів [Електронний ресурс] / Володимир Градусов, Богдан Виноградський, Олег Рибак // Спортивна наука України. - 2014. - № 6 (64). - С. 32-36. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/271
Короткий огляд (реферат): За фотознімками інтер’єру ралійних автомобілів провідних автовиробників 1984 - 1994 рр. та да­ними літератури вивчено еволюцію кінематичних характеристик робочої пози водіїв та розроблено прогностичну кінематичну модель посадки за кермом спортивного автомобіля. Кути нахилу спинки сидіння та площини керма відносно вертикалі та нижньої опори сидіння назад відносно горизонталі повинні становити 7,46°, 21,95° і 0,72° відповідно, а висота центрів плечових суглобів від центра площини керма - 4,5 см.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9658
ISSN: 1993-5757
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
271-560-1-SM.pdf676.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.