Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9658
Назва: | Еволюція робочої пози водіїв за кермом ралійних автомобілів |
Автори: | Градусов, Володимир Виноградський, Богдан Рибак, Олег Hradusov, Volodumur Vynohradskyi, Bohdan Rybak, Oleh |
Ключові слова: | ралі модель характеристики еволюція робоча поза водій |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Градусов В. Еволюція робочої пози водіїв за кермом ралійних автомобілів [Електронний ресурс] / Володимир Градусов, Богдан Виноградський, Олег Рибак // Спортивна наука України. - 2014. - № 6 (64). - С. 32-36. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/271 |
Короткий огляд (реферат): | За фотознімками інтер’єру ралійних автомобілів провідних автовиробників 1984 - 1994 рр. та даними літератури вивчено еволюцію кінематичних характеристик робочої пози водіїв та розроблено прогностичну кінематичну модель посадки за кермом спортивного автомобіля. Кути нахилу спинки сидіння та площини керма відносно вертикалі та нижньої опори сидіння назад відносно горизонталі повинні становити 7,46°, 21,95° і 0,72° відповідно, а висота центрів плечових суглобів від центра площини керма - 4,5 см. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9658 |
ISSN: | 1993-5757 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
271-560-1-SM.pdf | 676.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.